onsdag 30 mars 2011

Underbara vår!

Vilket underbart väder det är idag, verkligen våren! Har hållit på hela dagen tycker jag. Angelina var på dagis kl 9 sen var jag iväg på Tapeten och lämnade lite oriflamegrejer och kataloger, sen hämtade jag gubben och syster för vi skulle hämta hem lite ris. fick tag i videung, så mjuka och fina :)
Sen var det ju dags att hämta Angelina kl 14. Då skulle vi ha picnick på verandan så vi gjorde korv med bröd och njöt av detta i solen.
Igår när vi var på stan så köpte jag en liten kratta till Angelina så  nu var det ju dags att prova den så vi gick ut och krattade bort lite skit från gräsmattan och jag klippte min forsythia, hoppas inte jag förstörde den bara utan att det blir fina gula blommor på den...:)
Började kratta i rabatterna och visst, det är blommor på väg!! Åh våren, älskar detta! :)
Här kommer lite bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar