tisdag 11 oktober 2011

Tisdag

Ja, då var det en ny vecka och jobb står på schemat. Tillbaka till verkligheten ;)
Helgen gick i loppisens tema och det gick väl sådär, men nu var det roliga slut, får ta och kolla upp ett nytt datum till nästa loppis :)
Jobbade på tapeten igår kväll och gör en kvällstur idag igen. Gött att få lite jobb :)

Sitter och väntar på att min telefon ska pipa och visa ett sms från Ellos, har nämligen beställt gardiner och matta till vardagsrummetoch jag längtar till att få sätta upp dem och göra iordning i rummet. Temat är grått!
Spårade mitt paket förut och det finns på plats så hoppas jag hinner hmta det innan jag börjar jobba :)
Ska lägga uppp kort på detta så ni får se hur det blir :) Tror det blir bra!

Jag återkommer...

2 kommentarer:

  1. TJA!!

    Det blev ju jätte mysigt!
    Vill åxå ha sånna gardiner..:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Uppdatering!!!!
    Bilder på de nya gardinerna...:)

    kram

    SvaraRadera