söndag 30 december 2018

Hej hej!

Nu är det längesen jag var inne igen. Fattar inte varför det ska gå i perioder, men så är det.

Efter ca 6  år som sjukskriven p.ga utmattningssyndrom så är jag tillbaka igen. Nytt jobb och det känns hur bra som helst, har bytt inriktning från vården till industrin, verkligen 2 helt olika arbeten. Fungerar mycket bättre för mig då det är regelbundna tider och ute samma ansvar som inom vården.

Ja, det var  en liten uppdatering.

Nu har julen kommit och gått och jag har bara njutit till tusen,, nu det är bara nyårsafton kvar och det är dags för ett nytt år.
På något vis trycker jag det är gott när det nya året börjar, nytt år, nya möjligheter. Framför allt så känner man att våren är på gång och värmen är på väg tillbaka. Älskar ju värme!
Meeeen! Först ska man ju ta bort julen och storstäda och pynta om och välkomna våren.

Dags för nyårsafton imorgon!




                           
                                                           Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar