måndag 7 februari 2022

Änglahealing!

 Hoppsan!

Oj! så konstigt det kan bli :) Här tar jag upp min blogg igen men ändrar inriktning... Jag tänkte jag skulle dela med mig av mitt arbete och naturligtvis lite mer av livet.... 

Jag jobbar i en liten butik som innehåller kristaller, rökelser, tarotkort, pendlar, behandlingar och mycket mer.

Jag jobbar med änglahealing och chakrabalansering och är utbildad inom detta och jag älskar det! Det känns så bra när man kan hjälpa människor och få ge dom healing som gör att de känner sig bättre både fysiskt och psykiskt och de blir så nöjda. 🙏💖

Har alltid jobbat med människor, det ligger mig varmt om hjärtat. Jobbade i många år inom vården innan den ökände väggen kom emellan. Kom aldrig tillbaka inom det så kände att jag måste göra något jag alltid velat göra och det var att utbilda mig till healare. Känns så himla bra att få jobba med något som man har intresse för och som har följt en hela livet! 💞

Det som är bra med mitt jobb är att jag även kan jobba på distans! Fungerar lika bra eftersom det är energier man jobbar med som finns överallt. 

Hoppas du dyker in igen!

Behandlingsrummet på jobbet FAST med massa ljus!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar