lördag 7 maj 2011

Sunne Mârten

Igår var det fredag och det var dags för Sunne mârten. Vi åkte till svrmor och åt lite mat först sen var det dags att gåoch kolla på alla roliga grejer. Finns ju en hel del att se på, men jag köpte mig inget. Angelina däremot köpte godis och leksaker. Jag och Jacqueline och Angelina åkte karusell, twisten eller vad den nu heter. Det var väääldigt roligt tyckte Angelina, hon har ju inte åkt en så "stor" karusell än men vi åkte två gånger och visst är det kul!
Angelina har ju pratat om att ta hål i öronen så nu tog vi tillfället i akt och gjorde det, hon var såå duktig. Det första hålet gjorde lite ont men det andra var det inga problem med, hon blev så stolt och tyckte hon var så fin, och det var hon! Nu är hon verkligen en vacker prinsessa och mamma är såå stolt över henne :)
Var och kollade på en bil nr vi ändå var i Sunne men det var ju inget att ha, bara skräp.
Idag åkte Janne och pappa till karlstad och hmtade bilen som det blev körförbud på så nu r den äntligen på hem, hoppas vi får ordning på den fort! Man känner sigså låst utan bil! Men som tur var fick vi låna svärmors bil, snäll svärmor jag har :) Idag blir det nog lugnt , får se om jag bjuda in mig nånstans och få lite kaffe :)

Ha en underbar dag! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar