onsdag 4 maj 2011

Blandat

Ja, då var det ett tag sen jag var inne och skrev. har en dator som inte vill vara ansluten till internet så det har krånglat väldigt länge nu, men nu kom jag in så nu passar jag på att skriva!
Påsken har kommit och gått, på långfredan gick vi äggpromenaden och visst vi vann två st 6-pack ägg, påskenn var räddad! Sen blev det lite partaj på påskafton men nära och kära, Syster, Kusin Jessica, Julie, Mikaela, Therese och Fija...mycket trevligt! Fick mig fina presenter också, blev så nöjd :) Tack för det!


De översta blommorna och krukorna fick jag av min kusin Jessica, helt i min smak!
Den andra fick jag av min syster Linda, en jättefin hortensia!
Den sista blomman och krukan fick jag av Julie, tänk vad fina grejer jag fått!
Av Fija fick  jag örhängen och ett jättefint armband, godis och kycklingar :) Så fint så, jag är supernöjd!
Så här började festen! Likör 43, blåbärsoppa och grädde :) Mums!

Vad har hänt efter detta, jo har fått mer introduktion på Grevinnangruppen och viksgruppen och ikväll ska jag jobba på viksgruppen så de gick fort att få jobb :) gött! De behövs timmr och pengar för igår besiktadde vi bilen i Karlstad och det var sista gången jag besiktar där, fick körförbud! Skit åxå! Så nu måste jag få in lite cash för att få ordning på den...usch, dyrt! Men på fredag åker vi på Sunne marten och då ska vi se på en bil en volvo 855, mycket fin. Får se hur det blir med det. Är ju bra och ha två fungerande bilar nu när Janne börjar jobba i Karlstad :)

Tack för idag! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar