söndag 17 april 2011

Sooool

Uh villken underbar dag det har varit idag! Har suttit på altanen hela dagen lång och bara njutit av solen,, synd bara att det har blåst :(
Invigde grillen idag med karrè och sallad och baguette och vitlökssmör och det var mumma! Äntligen har vi kommit till min favoritårstid, nu när man kan njuta i solen och blommorna börjar växa upp i rabatterna. älskar detta!
Annars har det varit en ganska lugn helg, hade kalas på fredag på min födelsedag, för familj, det blev smörgåstårta och bullar, kakor och kaffe, Så gott! Blev nöjd över presenterna, fick pengar så jag kan göra mig fin i håret sen fick jag presentkort av min goa Therese som jag nu har handlat upp på mansion..Mycket fint finns det där! Fick mej en fin duk i rosa, en kruka, en fjäril och en lykta och en penséboll som passar till krukan..tack tack för det! Precis vad jag ville ha! ;)
Fick även pensèer så nu har jag planterat överallt :)

Mina kockar :)

Nej nu tar jag kvällen och myser med familjen. Ha en trevlig kvll :) Kram!

2 kommentarer:

  1. JA för en underbar dag å vilken helg vi har haft.. ÄLSKAR verkligen våren....

    Kramar syster yster

    SvaraRadera
  2. Underbart väder ja!!! Bra att du köpte nå´t fint du vill ha;). Man vill ju ha allt där på mansion, svårt o välja vad man ska köpa:P :D. Gammaldags stil är så vackert:). Och skojjigt ska vi ha till helgen!!!:D;D Bamse kram på dig från skogen!!

    SvaraRadera