måndag 11 april 2011

Måndag

Dagen började med att jag vaknade runt halv sex i morse och inte kunde sova.. Störande, hade satt klockan på ringning vid kvart i sju ifall BC skulle ringa och jag va tvungen att gå på jobb. Men det blev inget jobb idag och det var ju ganska skönt när det var så härligt väder idag.sooool! Jag är lycklig!
Prinsessan skulle på dagis kl nio så detg var bara att få iväg henne och sen somnade jag på soffan ett par timmar, det var inte helt fel.
Jag och gubben tog oss en tur med bilen, vi åkte förbi mina gudföräldrar Isa och Curt, fick oss kaffe och kaka, det var så trevligt! :) Sen var det dags att få hem prinsessan från dagis. Körde ner bilen på baksidan och tog ett tag om tvättsvampen och tvättade bilen, det behövdes kan jag säga! Herregud så skitig! Men  nu är det gjort, sen hängde jag ut en tvätt i det  underbara vädret sen solade jag! Uh vad gött det har varit idag, har fått lite färg faktiskt :) Nej nu blir det tv en stund och sen blir det natti natti...
Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar