lördag 9 april 2011

Lördag

Lördag och dagen började med att svärmor kom på besök vid 9 och stannade till kl 5, en lång dag men mycket trevligt :)
Syster och Jacqueline kom en sväng och vi satt i solen och mös och barnen var uppe i "änga" och lekte. Underbart väder och inte riktigt lika blåsigt idag :) Tog på mig foppatofflorna och gick ut på gården och tog ett kraftigt tag i krattan och fortsatte med att kratta bort löven på gräsmattan som hade blåst tillbaka, ogjort arbete men en positiv sak med det är ju att jag fick ju lite motion ;)
Såg i rabatterna att krokusen börjar blomma och skillan börjar öppna sina små blåa blommor...fiiint!
Så härligt när man kan vara ute och greja efter denna lååånga vintern som varit, jag bara njuter! Nu blir det lugn hemmakväll fast man är lite partysugen, men får vänta till påsk då jag ska fira min födelsedag, ska bli så kul!
prinsessan tjatar om att hon vill med sin kusin och sova över, så det kanske blir barnfritt ikväll. Kan vara gott ibland :)
Igår hade vi fredagsmys med ost och kex och cider, det var inte igår man hade en sån mysig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar