onsdag 13 april 2011

Bakdag

Vaknade halv sju idag, kunde inte somna om så det var bara att stiga upp och börja dagen. Vid nio var det dags att lämna Angelina på dagis. Sen kom jag på att jag skulle baka till mitt kalas som jag ska ha på lördag.
Det blev bullar och kärleksmums, det tycker jag är sååå gott :)

Vad har annars hänt idag så, inte så mycket. Var hos sköterskan och skulle se hur proverna på diabetesen såg ut och de hade aldrig sett så bra ut, det var ju kul! Blodtrycket var också lägre! Vikten hade också gått ner så nu är man under den andra gränsen man har haft hi hi :) Kul tycker jag :)

Från det ena till det andra så tänkte jag visa hur det blev när jag bytte gardiner och pyntade i vardagsrummet.
Tyckte det blev ganska bra, hissgardinerna har jag lånat av systeryster tills jag får mina som jag har beställt från jotex. det blev ljust, stort och fräscht hela rummet :) mina fina prismor syns inte som hänger i fönstret men det blev bra!
Det blir inte så mycker mer idag för nu ska jag ta kvällen och mysa med familjen, ha en fin kväll så syns vi imorgon!

1 kommentar:

  1. Hej syster!
    Goda bullarna blev..Även de med omelett på ;)

    Fint i fönstren blev deet åxå...
    Kram

    SvaraRadera