fredag 17 juni 2011

Regn...svensk sommar

Vaknade av att det regnade idag och tvätten som hängde ute var sjöblöt! Usch vilket tråkigt väder. kte en tur till skogen igår till min vän och fick lite kaffe och en skön pratstund. Annars blev det inte mycket gjort, är förkyld så jag är helt orkeslös.
Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på vad jag nyligen har gjort i hemmet, köpt lite nya grejer och pyntat :)

Har äntligen fått mina gardiner som jag beställde för längesen, tyckte det blev jättebra (väldigt dlig bild)

En liten hylla över tvn med kort på prinsessan och lite fynd från CasaLena som hade rea :)

Köpte två st lyktor eller kan ju användas som små krukor, ocks dessa från CasaLena :)


Min fina komod som pappa kom hem med och ställde ner, han hade inte plats för den längre och jag tackade ju inte nej :) Vasen och rosen också från CasaLena, lite småpynt som inte kostade nånting då det var 50%på allt.

Ha en fin dag med fredagsmys! Det ska vi ha på Backafall :)

1 kommentar:

  1. Mysigt det blev med de nya gardinerna..:)

    Hoppas att det blir bättre väder snart..:)

    Kram

    SvaraRadera