onsdag 15 juni 2011

Skolavslutning

Idag har vi varit på skkolavslutning för Jacqueline, hon gick ur tvåan, stora tjejen, nu är det sommarlooov! Härligt för dem. Angelina gick på sommarlov i måndags efter att vi hade haft picnic med dagis på sågudden.
Tänk om en annan också kunde få vara ledig under sommaren och bara gosa sig med familjen, men inte då, här ska jobbas och jobbas... Men men så är det om man ska överleva :) Jobbar imorgon och sen t ar jag helgen! Och på lördag blir det att cruisa runt i en blå chevrolet-59, det är nämligen Arvika cruising ppå lördag och jag ska åka med min bsta vän Therese, det är hennes bil vi ska åka runt i och det ska bli så roligt :)

Tänkte lägga in lite bilder på lite pyssel som jag har gjort, hade en guldspegel på toaletten och en lite hylla i guld och detta fickk jag för mig att jag skulle måla, vitt naturligtvis, tyckte de blev bra :)





1 kommentar:

  1. åh va fint de blev med spegeln å hyllan! supersnyggt:D

    SvaraRadera