onsdag 21 september 2011

Onsdag

Ja, idag har jag hållit på hela dagen. Röjt i hela huset för imorgon kommer det nån brandinspektör hit och ska gå igenom huset och se om det är säkert.. Då fick jag för mig att vi skulle röja här hemma och herregud, det har vi verkligen gjort trots att vi är sjuka, kommer ikapp en nu på kvällen. Har sovit som en gris å soffan i flera timmar, men jag har varit duktig i alla fall :)
Rindge till frisören förut och beställde tid, äntligen! Ska klippa mig imorgon klk 11, men inte för mycket. Ska ju prova att spara ut det så mycket som möjligt när man ska vara brudtärna och allt.. hi hi (stolt) men får putsa lite på topparna och klippa lugg igen, blir nog bra.

Ska slänga in prinsessan i duschen innan det är läggdags så ha en fin kväll :)

1 kommentar:

  1. Gött att ni ar pigga igen:))
    Snart dax för Loppis!
    På lördag smäller det..:)

    Kram

    SvaraRadera