lördag 17 september 2011

Tillbaka igen..

Ja, nu är jag tillbaka igen.Det var så längesen jag var här :)

Vad har hänt här då? jo det har rullat på i jobb och vardagsrutiner. Men jag har nåt kul att berätta, jag har blivit frågade två gånger under samma kväll om jag vill vara brudtärna!! Och jaaa! det vill jag :)Går i bröllopstankar och planerar åt de som ska ha bröllop..hi hi.. ska bli så kul :) Har hittat en jättefin tärnklänning på  blocket som jag tror skulle passa i temat, på bägge bröllopen! ;)
Annars har jag en balklänning sen 10 år tillbaka, och jodå den gick på men var liiiiite tight över brösten..ja, vi får se hur detta slutar :)
Ikväll är jag barnvakt åt Jacqueline för systeryster jobbar, har satt de två små liven framför tvn så nu ser de på Bolt.
Har haft kaffegäst av min goa kusin Jessica och det blir som vanligt att vi pratar och strir om allt och klockan går så fort. Men vi får träffas snart igen :)
Håller på att planerar en loppis framöver också, 8 oktober ska vi ha i IOGT-NTO salen i Arvika, bra där tycker jag. Försöker få ihop lite folk, är 4 st än så länge och 2 som kanske ska vara med.. Gött och få bort lite grejer tycker jag, man har ju så mycket som ligger överallt :)

Nej, nu får jag gå och se så min nya bakmaskin som jag fick av mannen fungerar och gör som den ska :) Alltid gott med nybakat bröd!

Ha en bra lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar