måndag 22 oktober 2012

God morgon!

Måndag och jag är ledig idag! Har en heldag med mitt lilla hjärta Angelina:) ska bara mysa idag!
Imorgon ska hon till sin pappa och blir då borta några dagar, ja det är ju så att jag och Janne har separerat, han har flyttat till en lägenhet och jag bor kvar i huset. Nu har det gått drygt en månad sen detta hände och jag känner att jag är redo att få skriva ur mig lite om detta.
De som står mig närmast vet om detta och har funnits som ett fantastiskt stöd, tack för det mina kära vänner!
Har inte kommit in i detta med Angelina än, vi gjorde upp igår att vi skaha henna 3-4 dagar var nu i början, känns ju så ovant att inte ha henne hemma varje dag, blir lite ensamt men det fixar sig. Kommer nog ini detta också.

Nu är det dags för frukost till hjärtat! Ha en fin dag..kram! 

2 kommentarer:

  1. Hej älskade vän;) Roligt att du har kommit igång här igen, har att kollat lite då och då;)
    Bamse kram från mig i skogen:)

    SvaraRadera
  2. Detta kommer du att klara.., visst är det tufft i början... men du är stark...U go girl!!

    kram

    SvaraRadera