onsdag 24 oktober 2012

Onsdag

Ja,då var det onsdag och man har nu fått i sig lite kaffe och börjar bli männinska igen. Jobbade till tio igår kväll och jag måste säga att jag älskar mitt jobb! Dagarna går så fort, och för att inte prata om kollegorna...suveräna! Har alltid roligt på jobbet! Nu fick jag ur mig detta också, men det är faktiskt så... Har haft sån tur med jobb! Laddar för ett kvällspass igen men ikväll går jag bara till nio:)

Angelina åkte till sin pappa igår och det känns lite tomt :( Men jag får åka och hälsa på efter jobbet imorgon och få lite kos av min goa prinsessa... Längtar! <3

På fredag kommer sängen! Uh vad gött det ska bli och få den och göra iordning på sovrummet. Sen är jag ledig till helgen och ska träffa min Maria som kommer till stan på lördag, även mitt hjärta (jessica) från karlstad kommer på besök, blir helt enkelt en perfekt helg!

Ha en fin dag! Det ska jag ha...Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar