torsdag 15 november 2012

Typiskt

Ja, då vaknade man idag med världens halsont..och jag känner igen det, det är min kära vän streptokocker som kommit för att hälsa på! Fattar inte att jag får det såpass ofta som jag får det.. Jaja, i alla fall började jag känna mig lite konstig i halsen igår på jobbet men tänkte att det var nog inget, blev värre igår kväll och natten. Imorse kände jag att det var dags att uppsöka doktor för jag VÄGRAR gå en dag till med denna smärta. Provet visade possitivt så det var bara att åka till apoteket och få ut penicillin. !0 dagar! Hoppas man snart märker skillnad och smärtan försvinner.
Ringde jobbet och sa att jag får stanna hemma imorgon... uh vad ledsamt :(  Jaja, det går ju över...
Blir att ta det lugnt och mysa i soffan ikväll, man blir lite sliten när man är sjuk...

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar