lördag 22 februari 2014

Lördag :)

Ja då var det lördag och äntligen helg! Tycker de är konstigt att när man kan ha sovmorgon och sova hur länge som helst så orkar man inte det. Nej 3 min i 8 var jag pigg som en mört! Bara att kiva upp och göra morgon kaffe :)
Igår hade jag och syrran lite fredagsmys med barnen och firade att det är sportlov! De fick välja en fil och det blev denna. Den var bra tyckte barnen :)



Sen var det dags att börja laga maten som jag hade lovat Janne han skulle få när han kom hem från jobbet. Det blev långkok på fläskfilé och potatis, stekta champinjoner. Till efterrätt blev det chokladpudding med grädde och jordgubbar :) Mumma.
Medan fläskfilén stod på spisen var det dags för de vuxnas tur att se på film och det var denna :)



De var väl sådär.. Man är ju lite kräsen när det gäller filmer så jag ha ju sett bättre.
Ja, det var den fredagen den. Vi får se vad denna dagen har att bjuda på men kanske det blir melodifestivalen ikväll, vem vet ;)´Ha en fin lördag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar