onsdag 12 februari 2014

Täppta näsborrar.

Ja då var det Onsdag och vi är fortfarande förkylda här. Men hoppas det släpper snart då man vill vara pigg till helgen!
 Idag måste jag nog ta tag i några saker, ska hitta mina skor jag ska ha på lördag och det blir inte det lättaste när man har ett hus med grejer överallt! Men men bara att sätta igång så kanske jag hittar dem innan lördag ;) Ska försöka få fram en bolero också men den ska jag nog hitta ;)
Igår var jag hos min vän i skogen och fick en kaffe, vi satt och pratade om allt möjligt och tiden bara flög förbi!(Tänk vad gott det är att få skratta ibland) Sen var det dags för film mys med darlingen, vi såg på "The new neighbor" och den var väl sådär.

Efter filmen var det bara att ta sig ett par Alvedon och lite nässpray och försöka sova med igentäppta näsborrar, det blev ingenting mer den dagen :) Hoppas ni får en bra dag!

Jag återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar