fredag 7 mars 2014

Fredag och helg!

Då var det fredag, igen! Tycker det är måndag och fredag hela veckan, jag hinner inte med :)
Men det var allt en grå och dyster fredag, blåser storm och regnar.. Skulle det inte bli sol?! <hoppas den kommer i helgen :)
Har pratat lite idag om att åka till Göteborg en helg. Min svåger håller på att renovera en lägenhet och han vill gärna att vi ska komma och hälsar på :) Lite mysigt faktiskt, tycker om Göteborg! Planerar att vi i så fall ska åka tåg och det ser ju Angelina fram emot! Längesen man åkte tåg, var inne på internet och såg lite på priser och så och jag fattad ingeting ;) Jodå fick fram lite olika priser, en del var väldigt billiga, beror nog lite på när på dygnet man åker och vilken dag.. jaja, får lära mig detta nu så man kanske kan ta fler tågturer! Kul!
Hade tänkt baka tekakor idag, var väg och köpte mjölk och jäst, kom hem och letar fram receptet men ser att jag har dåligt med mjöl! Typiskt! Och jag vill inte ut i detta vädret igen. Får hopps gubben ska ut en tur, då kan han köpa med ;)
Ja, här blir det nog Let´s dance ikväll med chips och dip. Filmen vi hyrde idag har vi redan sett ;) Bra film,bättre än första :) Ha en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar