tisdag 4 mars 2014

Väntar och längtar..

Ja då har man kört lilltösen till skolan. Och har nu landat framför nyhetsmorgon med gröten på tallriken. Pratar om att springa och röra på sig. För mig så tycker jag det är lättare att komma ut och röra på sig när solen är framme, nu är det grått och trist och jag kan ju säga att min depression blir ju inte bättre av detta gråa väder. Väntar på den härliga vårsolen och det ljuvliga fågelkvittret, i och för sig har jag ju hört fåglarna på morgonen och det är ju underbart, våren är på väg! men var ä solen?
Sen längtar jag ju efter mitt lila kusinbarn som skulle ha kommit för en vecka sen! Längtar så jag blir tokig! Känner att det är något roligt som händer i all elände.. Snosa bäbis är väl det bästa man kan göra! KOM NU!! :) Ha en fin dag, det ska jag försöka ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar