onsdag 12 mars 2014

Samsung

Ja då har det varit en underbar dag åter igen! Nu är verkligen våren här!
Idag har jag varit och köpt mig en Samsung galax s4 mini (igen). Men fick lite hjälp från försäkringsbolaget, köpte den första i november men Angelina tappade den i skurhinken så den funkade inte så bra. Idag tog jag tag i det och köpte med en ny. Gött med en telefon som fungerar :) köpte mig även ett fodral som skyddar den lite om man tappar den ( som jag gjort, som resulterat i två sprickor i glaset).
Ja, sen har vi haft en mysdag. Fika på city, köpt present och monster high klänning för Angelina ska på kalas på söndag och det ska vara maskerad :) 
Kvällen gjorde vi God mat och såg på film:) nu blir det att gotta sig i soffan en stund...

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar