torsdag 23 november 2017

Grå dag..

Torsdag!
 
Grå, regnig och tråkig dag... precis som en söndag :)
 
Angelina är fortfarande hemma från skolan, gick måndag och första lektion på tisdag sen hem och bädda ner henne på soffan igen. En väldigt stönig förkylning som aldrig vill ge sig. Men bara att vänta ut.
 
Igår hade jag lite pysseldag hemma om man kan säga så, bytte gardiner på nedervåningen, fick tag i 6 längder på köp och sälj för 185 :-, tyckte det var ett jättebra pris. Vinröda, jättefina. Bytte i 2 fönster i köket och ett fönster i hallen. myspys! I vardagsrummet fick jag byta till något ljusare än vad jag hade för det var så himla mörkt.
 
Började faktiskt leta upp julsaker igår, eftersom jag aldrig vet var jag lägger mina saker så tyckte jag det var dags att hitta det, fann några juldukar fast jag redan hade köpt nytt( ha ha)
 Har fortfarande inte hittat adventsstjärnor och stakar. Har hänt flera gånger att jag fått köpa nytt... Trött jag blir på mig själv! :)
 
Idag blir det väl samma som igår, hitta julsaker! Måste ju vara beredd inför advent. :)
Ja här händer det inte så mycket idag lika som hela förra veckan och dessa dagarna, har inte sett folk på länge känns det som :)
 
Jaja, vi får fortsätta med nässpray och näsdukar och mysa i soffan så ha en bra dag!
 
 Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar