onsdag 8 november 2017


                            Hej och hå vad dagarna går! Tiden bara flyger iväg!

Ja då har höstlovet både kommit och gått och allt har gått väldigt fort, halloweendisco, bus eller godis är avklarat som sig bör! :)
Har bara myst och tagit det lugnt på lovet, Angelina åkte med en kompis till Karlstad och såg på 7D bio och åt mat på burger king och sen va det fika och lite shopping och naturligtvis pyjamasparty.. borta två nätter i rad.. Bara att gilla läget :)

Vi var nere i stadsparken för att se alla fina pumpor som barnen i stan ställer ut, gud så fina och vilken fanatsi! Imponerad! ska bjuda på bilder av mina favoriter.
Det jag tycker är tråkigt är när det ska färstöras, även i år blev en del nertrampade.. Synd om barnen som varit så duktiga!
 Mina favoriter!

 



Häromdagen satt vi och pratade på att vi skulle hälsa på min svåger i Göteborg, han har flyttat från en tvåa från majorna till en trea på Hissingen och vi skulle ha hälsat på för läääängesen! Men det blir ju aldrig av..MEN! Nu har jag bokad tågbiljetter till Göteborg så nu åker vi den 8 december och stannar över helgen. Ska bli sååå roligt.. Ska bli så kul och gå på Liseberg och se på julmarknaden... Och se hela stan när den är julpyntad!
Ja, ser verkligen fram emot detta....Och inte prata på vad Angelina längtar, hon räknar ner dagarna för fulla muggar (el timme för timme :) )

Ja det var allt för idag!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar