måndag 20 november 2017

Söndag

Igår, söndag, tråkdag!

Uh vad tråkigt det är med söndagar, tror inte jag är ensam att tycka det! Igår var gubben ledig och Angelina ville hitta på nåt, men vad?! Finns inget i denna stad som är öppet på en söndag

Gubben kom på att vi skulle åka på bio 7D i Karlstad så vi tog en tur, men den var ju stängd...för alltid tror jag för det skulle vara öppet men icke.

Vi gick och åt och blev lite bortskämda av gubben, vi shoppade istället! Både jag och Angelina fick med oss nåt hem och gubben förstås. Lager 157 är ett måste när man väl kommer iväg.
Riktigt trevligt!

På väg hem fick Angelina en lyxmilkshake ¨på MAX och jag fick en kall kaffedrink som jag verkligen rekommenderar! MUMS! köp köp!

Blev en mysdag istället för tråkdag :)

 
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar