torsdag 26 oktober 2017

Torsdag

Ja då var det torsdag och snart helg igen. Veckan har gått väldigt fort igen

Igår var vi till Torsby på 1 års kontroll angående gastric sleeve, skulle se så allt var bra och att det har gått som det ska. Proverna var bra! Har fått lågtblodtryck istället för högt så jag måste kontakta min doktor så vi får ändra medicineringen.
 Och han var väldigt nöjd med min viktnedgång, har gått ner 98% av övervikten, men som opererad sleeve så går man inte ner mer än 80% övervikten.
Han blev överraskad och sa att det var jättebra och att jag inte får vänta mig mer viktnedgång.
Tyckte väl mer eller mindre att jag var klar med vikten..

Men idag torsdag var det ju dags för viktväktarna igen och jag var iväg. Jodå... det hade gått nedåt!
-1,4kg på 2 veckor, jag är nöjd! Fick en stjärna idag som det står -5%, som är ett av delmålen.
Nu är det inte många kilo tills jag har kommit dit jag vill 4,7 kg.

Måste ju också berätta att DollarStore öppnade i Arvika och GUD vad överlyckliga vi är här! Speciellt tösen i huset, hon brukar shoppa rejält när vi är på DollarStore.
Kul att de satsar lite på småstäder som Arvika...I like it!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar