söndag 15 oktober 2017

Från ett tvillingpar till ett annat...


Ja då var det måndag igen och helgen har bara flugit förbi! Helgen har gått i tacos och mys med massa godis, som vanligt :)

Igår, söndag var jag hos en kompis på fika. Alltid gofika då hon alltid bakar nåt gott till kaffet. Har ett par tjejer som är tvillingar och de är så goa! Alltid lika roligt att åka dit och få prata en stund och bara vara.

Sen var det dags att åka till ett annat tvillingpar, Emil och Anton som är mina gudsöner, söner till min bästa vän. Också alltid lika roligt att åka dit och får mysa med dessa goa pojkar, här är det också alltid nybakat till kaffe plus att jag hade med mig hembakt. Herregud! känns ju väldigt bra när man går på viktväktarna!

Men nu är det ny vecka och nya möjligheter... Gör om gör rätt! Måste skärpa till mig med mina promenader, har haft det lite jobbigt, varit lite nere men jag ger inte upp! Ska ju till Torsby nästa vecka på ett års kontroll och vill ju visa att allt har gått bra och att de är nöjda. Jag är nöjd!

Ja då får man åka och köpa kaffe då det är slut och det går ju inte att gå utan kaffe en dag! Har inte fått min morgonkopp än... :)

 Hej hej så länge... :)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar