söndag 8 oktober 2017

söndag

Söndag!
 
Ja då har denna helgen gått också då. Åkte ner en snabbis ner till tivolit på fredag och kollade lite, blev en karusell för barnen, lotter och sockervadd, sen blev det tacos och mys!
 


 
 
 
På lördag var det jag, syster, Angelina och min gudmor Isa som gick på stan och kollade, systerdottern gick med sina kompisar. Fick med mig en hel del struntsaker hem men det hör ju till mârten :)
Hamna på ett loppisbord och gjorde mig ett rejält fynd, ett snöarmband för 30:-. Passa mig perfekt! Jättefint tyckte jag!
 
 
Efter att vi varit och snurrat på stan och har bjutt på kålsoppa så var det dags att sätta sig och vila en stund innan det var dags att öppna en öl, ja jag och syrran var ute på kvällen och tog en öl. Mycket folk, men det var kul att komma ut lite.
 
 
Idag söndag ska vi väl ner till tivolit igen eventuellt så Angelina får åka mer karusell, är halva priset idag och brukar vara väldigt mycket folk ute men vi får se hur vi gör!
 
Hoppas ni har haft en fin helg, det har vi!
 
Hej hej så länge!

 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar