onsdag 4 oktober 2017

Loppis!

                                                  LOPPIS!

I lördags hade jag och ett gäng tjejer en loppis. Man samlar ju på sig så otroligt mycket grejer så man får göra en loppis ibland så man får undan lite.
Samtidigt får man in en liten peng tillbaka, kostar ju att köpa grejerna.
Men det värsta är ju att man ändå köper grejer av de andra så man har ju med sig hem igen, men man får ju se det så här att då har jag nåt jag vill ha.

Måste ju dela med mig av vad jag fick med mig hem :)

 
Blev helt förälskad i denna så jag var tvungen att köpa den. Passar bra i mitt vardagsrum då jag håller på att byta stil. 

 
Har gjort en del andra fynd på loppis. Här kommer en favorit! kunde inte låta bli utan  var tvungen att få med mig den hem.
 
Här har vi också de senaste fynden. Älskar loppisar!
 
 
 
Hej hej så länge!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar