onsdag 11 oktober 2017

Hösten


Uh vilket tråkigt väder men det hör väl hösten till, smällar man får ta.
Idag har jag varit hos systeryster och fått mig lite lunch, gött!

Tog en tur till Erikshjälpen och kikade och som vanligt fick jag med mig kläder hem MEN det var sånt jag behöver (säger vi). En jacka från Everest för 79:- tyckte jag var ett riktigt bra fynd. Älskar när man kommer över något billigt :)

Har inte hänt så mycket annars idag, grå och trist dag. Har inte lust att göra nåt.
Angelina är iväg på Äventyrarna som kyrkan håller i och det är så roligt tycker hon, bakar, pysslar, övernattningar m.m. Kul att hon har nåt att göra efter skolan.

Så imorgon är det ju dags för vägning igen på V.V och nu får vi hålla tummarna att det har gått neråt igen. Vill ju ha en guldstjärna! För varje 3 eller 4 kilo får man en  :)
Nåt som är bra med detta är att man räknar ju all motion, ska röra visst mycket på sig för att allt ska funka. OCH jag går ihjäl mej! Eller nej det är väl det jag inte gör. Är så himla gött! Har verkligen kommit in i detta.

Så, ikväll blir det bara mys framför tv:n och tända ljus....

 





Ha nu en trevlig kväll!
















1 kommentar:

  1. Oj oj vad vi myser till det i den nya staken då en helt vanlig Onsdag!!
    Kram

    SvaraRadera